Selasa, 22 Januari 2013

kehidupanku

assalamualaikum semua... alhamdulillah sy masih lagi boleh menulis di sini ari ni x ada cerita best pon der pun pasal kerja lah yer lah aku kan kerja yang melibatkan budak2 so sepanjang hari ni aku kerja ada juga stres dengan perangai budak2 ni ada jugak yang kelakar yer lah budak lah katakan..tp ada satu cerita ni hari sabtu ni orang jauh balik sini cuti semester kot smtara nak tunggu konvo kot entah aku tak tahu pon kisah sebenarnya tapi aku x tahu lah aku patut gembira atau sedih entah lah aku sendiri pun tak tahu rasa yang mana..sebab dia pernah wujud dalam hati dan hidup aku walaupun cinta itu tak berbalas dan mungkin tak akan dibalas pun sampai bila-bila entah, dan aku dah cuba buang rasa itu tapi tak pernah boleh walaupun semua yang berkaitan dengan diri die dah aku buang tapi rasa tu aku sendiri tak tahu??, aku hanya boleh mendokan kesejahteraan die saja mungkin di bukan untuk aku dan sudah takdir aku untuk menyimpan perasaan ni sampai bila-bila. aduh hai ayat sentap pulak terkenan pulak tetiba erm k lah sampai sini dulu aku nak stop sebab dah lewat ni kene tido awal esok kerja. semoga hari esak lebih baik dan bahagia dari hari ini selamat malam semua...... ASSALAMUALAIKUM..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan