Jumaat, 1 Februari 2013

kehidupanku

assalamualaikum semua, macam dah lama tak tulis kat sini walaupun baru dua hari jer tal menulis kat blog aku ni.. semalam aku baru berita yang kawan baik aku dah nak kahwin, esak majlis akad nikah dia rasa sedih pulak sebab tak dapat ada sekali dalam majlis dieorang, apa2 pon aku doa kan semoga majlis esok berjalan dengan lancar dan di mudahkan segala urusan. kawan aku ada tanya juga aku ni bila lagi nak ikut jejak dia, tergelak aku denga soalan dia tu, yer lah nak wat macam mana jodoh belum ada lagi, kalau dah ada  lain lahkan, tak per kita biar kawan2 lepas dulu maner lah tahukan kot lepas ini aku pulak ker..heheheheheh gatal jer kan,erm apa2 pun sahabatku SELAMAT PENGANTIN BARU semoga bahagia hingga ke anak cucu dan akhir hayat dan doakan juga lah untuk sahabatmu ini juga.erm ok lah sampai sini dulu nanti kalau ada cerita aku post kat sini lagi k wasalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan