Jumaat, 8 Februari 2013

sambutan hari yang bermakna..

salam semua, hari ini aku penat sangat sebab kat tadika aku der buat majlis sambutan maulidur Rasul. seronok aku tengok budak2 ni dengan pakai baju melayu dan baju kurung yang perempuan comel sangat, dieorang pun suka masing-masing tak sabar nak berarak walaupun dekat jer jalannya pusing-pusing situ jer, yang kelakarnya kalu masuk pertandingan berarak pastinya kalah yer lah berterabur barisan dieorang, aku yang nak berselawat ni pun tak habis gelak sakan tengok barisan dieorang dah macam apa dah, tapi kira ok lah semuanya beri kerjasama dalam menjayakan majlis hari ini. lagi satu hari ini makan besar pelajar aku mana taknya banyak sangat makanan yang prents hantar, yer lah dah wat tema 'potluck' macam ler yang ada nasib baik semua habis..tapi apa-apa pun aku seronok dan happy sangat hari ni......k lah sampai sini dulu k wasalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan