Selasa, 1 April 2014

friendship forever.........

Assalamualaikum...aiiii hari ini aku nak masukan entry aper erk....erm ok mcm aku nak citer pasal kwan2 aku lah aku ada lima orang kawan iaitu aku ,fatin nasuah, nur aziemah, imran, n iqram, deorg ni lah yang rapat dengan aku sekarang ni senjak dari sem 1 dgree ni lah, aku dah mmg kenal rapat dengan fatin, zyma n imran pulak kawan baik aku lagi mase sama-sama amik diploma dulu begitu juga dengan fatin dan zyma, dgn dieorg x berapa rapat sangat dulu, sbb mse diploma kiteorg ni masng-masing ada group sendri aku dengan group aku fatin dengan group die dan zyma dengan member2 die. aku dengan imran berkawan baik senjak aku dengan die sama-sama merancang untuk melaksanakan progrem2 mase diploma dulu, dari situ lah kami rapat sampai lah smbng dgree ni pon sama-sama..(opss pembetulan mesti korang fikir kami rancang sama2 untuk smbng dgree nikn, erm salah sebenarnya tu, aku masuk smbung stdy x der sorang pun member aku yang tahu, bila dh msuk kelaz bru dieorg semua tahu aku sambung stady, lps tu aku pun bru tahu yang imran daftr dulu dari aku dan die belum masuk kelaz lagi, so semua nya kebetulan ok..huhuhu, erm k lepas tu imran berkawan dengan iqram sebab iqram ni bdak silat so imran dah lama lah kenal dengan die, so lepas tu baru lah aku dan fatin kenal iqram, zyma dah lme kenal iqram sbb die ni dulu sama diploma dengan zyma cuma dieorg ni kenal gitu2 jer....huhuhu, semenjak dari itu lah kami berlima hangout bersama, kalau der masala boleh citer dan kongsi bersama, dieorg ni boleh bagi nasihat dan pandangan bila diperlukan, ada sekali tu iqram pernah cakp yang aku ,fatin dan zyma ni tokoh menyelesaikan masalah, klu aku der masalh zyma dan fatin jadi tokoh nya begitu lah sebaliknya.... Aku harap kami akan kekal menjadi kawan yang paling terbaik sekali lah dan akan kekal selama-lamanya, aku sentiasa berdoa pada allah supaya ukhwah yang terbina ini akan kekal sampai bila2 walaupun satu saat nanti kami dah mempunyai kehidupan sendri, saper kata yang laki dan perempuan x boleh berkawan baik, erm sebenarnya boleh jer pokok pangkal hati kita sendiri klu kite dah memang angap die kawan selamanya akan menjadi kawan, sayang kawan tak bermakna kita mencintai kawan kita..iatu adalah dua perkara yang berbeza kan..tapi pada yang pernah alaminya harap korang akan fahamlah per yang aku tulis ni sebab korang yang mengalaminyakan........erm k ah dah banyak sangat aku membebal ni kalu der salah silap harap di maafkan ok, betulkan lah klu entry ni der salah ker yer..huhuhu erm k lah bye Assalamualaikum.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan