Ahad, 27 Januari 2013

kehidupanku

assalamualaikum maaf lah mungkin sekarang ni dah lewat untuk aku menulis tadi sibuk sangat banyak kejer yang kena buat ..erm lebih2 lagi sekarang umi aku tengah sakit dah lah adik aku  masuk hospital sekarang umi tak sihat pulak aiii risau betul lah, tapi apa-apa pun semua nya masih lagi terkawal tak serius pun. hari ini aku tak tahu nak gembira atau sedih sebab sekarang ni mesti dia dah ada dekat kampung dengan keluarga, aku tak pasti lah macam-mana perasaan aku sekarang ni. perlu ke aku terus lupakan dia untuk selama-lamanya, aku sentiasa redha kalau dia bukan jodoh yang telah ditatapkan oleh allah untuk aku.aku sentiasa berdoa supaya dia sentiasa bahagia dalam apa saja. mungkin aku tak patut untuk simpan lagi perasaan ini. erm ok lah sampai sini dulu dah lewat ni aku dh tak ada sangat idea nak menulis ok semua selamat malam...wasalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan